Vrijwilligerswerk Thailand - Reisverslagen van Kim Nijenhuis - WaarBenJij.nu Vrijwilligerswerk Thailand - Reisverslagen van Kim Nijenhuis - WaarBenJij.nu
Vrijwilligerswerk Thailand

Deze zomer ga ik 4 weken vrijwilligerswerk doen in Thailand. De eerste week is een oriëntatieweek. In die week ga ik me oriënteren op de omgeving met andere vrijwilligers. De andere 3 weken ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis. Ik zal daar Engelse les gaan geven en leuke activiteiten voor de kinderen organiseren. Via deze waarbenjij.nu zal ik jullie op de hoogte houden van mijn ervaringen.
Ik verwacht dat het een hele mooie ervaring gaat worden en heb er heel veel zin in!

Recente Reisverslagen:

06 Augustus 2012

Teaching + weekenden Bangkok/Hua Hin

31 Juli 2012

Rest Introductieweek en weekendje Bangkok

18 Juli 2012

Introductieweek

25 Juni 2012

Thailand, here I come (again)
Kim

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4607

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Thailand

Landen bezocht: