Introductieweek - Reisverslag uit Tha Chang, Thailand van Kim Nijenhuis - WaarBenJij.nu Introductieweek - Reisverslag uit Tha Chang, Thailand van Kim Nijenhuis - WaarBenJij.nu

Introductieweek

Door: kimnijenhuis

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Juli 2012 | Thailand, Tha Chang

Sa-wad-dee ka!

Zoals beloofd een update vanuit Thailand. Afgelopen zaterdag ben ik op Schiphol uitgezwaaid door mijn tante, zusje, broertje en 2 huisgenootjes (mijn ouders waren op vakantie in Italie)! Echt leuk dat jullie er waren!
Helaas bleek ik 4 uur vertraging te hebben vanwege technische problemen. Hierdoor vertrok ik pas om 18:15 ipv 14:05... Gelukkig kregen we wel allemaal een voucher van 14,95 om eten en drinken te kopen. Na een prima vlucht kwam ik aan in Bangkok (10:15 Thaise tijd). Hier zag ik voor het eerst een aantal andere vrijwilligers. We moesten nog 3 uur reizen naar het vrijwilligershuis.

We hebben echt een leuke groep. Veel Nederlanders, maar ook Belgen, Duitsers, Fransen en Engelsen.
We hebben al veel gedaan deze week. Maandag hebben we een wandeling in het dorpje hier vlakbij gemaakt. Hier kwamen we ook langs een school en de kinderen vonden het erg leuk om ons te zien. Ze bleven maar zwaaien toen we weer weggingen. We hebben een rondleiding in Singburi gehad. Ze hebben ons de winkels laten zien en we zijn door een markt gelopen. Aan het eind van de middag hebben we Thaise les gehad. Daarna was er een welcome party, waarbij kinderen van een local school voor ons gingen dansen. Dinsdag hebben we de hele dag in Ayutthaya gelopen; we hebben veel tempels met Buddha's gezien en zijn naar een flooting market geweest! Ik was 3 jaar geleden ook al in Ayutthaya geweest, maar het was mooi genoeg om het nog een keer te zien! Vandaag hebben we s ochtends zelf armbandjes gemaakt, de lunch hebben we zelf gekookt en s middags zijn we naar het zwembad gegaan.

Ik heb het hier echt onwijs naar m'n zin! Wifi is hier niet altijd even goed, dus ik weet niet wanneer ik weer een verslag kan posten! Maar ik laat zeker snel weer wat van me weten:)!

La kon!

  • 18 Juli 2012 - 15:16

    Marjon :

    Geniet ervan Kim! Veel plezier.

  • 18 Juli 2012 - 18:19

    Jaap:

    welkom daar
    leuk om te lezen
    benieud naar je verdere verslagen
    geniet er van ..

    daag

  • 18 Juli 2012 - 19:05

    Marjolein :

    Ha Kim, leuk om je verslag te lezen. Ben benieuwd wanneer jullie zelf aan de slag gaan. En wat jullie activiteiten gaan worden. Zie uit naar je volgende bericht.
    Have fun!

    liefs,

    Marjolein

  • 18 Juli 2012 - 20:01

    Fabian:

    Klinkt gaaf joh! :D

  • 19 Juli 2012 - 08:25

    Annalie:

    He Kim!
    Veel dingen heb je al gedaan! Geniet van het landschap, het andere/lekkere eten, de zon en de gastvrijheid van de locals ;)

    Liefs

  • 19 Juli 2012 - 19:29

    Petra En Arjan:

    leuk te lezen wat je allemaal al gedaan hebt. wij hebben je blog hier in Italie gelezen. hier ook alles heel goed. geniet er van en tot horens!

  • 19 Juli 2012 - 20:26

    Anouschka:

    Wow Kim, wat supergaaf! Al zoveel meegemaakt in 1 week joh! Geniet ervan en succes!!! xxx

  • 20 Juli 2012 - 15:35

    Antien:

    Leuk leuk! Jaloers! Klinkt allemaal heel leuk! Jammer van de vertraging natuurlijk....

  • 20 Juli 2012 - 19:56

    Japke:

    Hoi Kim,
    Wow, dit lijkt mij ook echt heel leuk om te doen. Zoals je weet was ik in Amerika dat was al mooi, maar dit is andere koek! Ontzettend gaaf. Ik wens je heel veel succes en plezier de komende 3 weken. Ik zal met veel plezier je verhalen lezen
    Liefs japke

  • 24 Juli 2012 - 11:44

    Dinsdag 24-07-2012:

    Hoi Kim,
    Fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
    Geniet ervan en ik kijk uit naar je volgende verslag!
    Lieve groetjes Jolanda (dossier-babe)!

  • 27 Juli 2012 - 17:51

    Debora Everts:

    Hey Kimmerd!

    Wat klinkt dat leuk allemaal, - en wat k't van die vertraging zeg, daat heb je vast even van zitten balen! - Gelukkig ben je goed aangekomen. Ben heel benieuwd hoe je eerste week les-geven is gegaan! Daar moet je ons maar gauw van op de hoogte stellen ;)

    Geniet van je tijd daar!

    Xx

  • 27 Juli 2012 - 17:52

    Debora Everts:

    PS: de Flo de groeten! Zag dat de speeltuin af was...leuk hoor! X

  • 29 Juli 2012 - 17:04

    Monique:

    Hey Kim,
    Klinkt goed, geniet ervan! En goed werk verrichten jullie, succes verder!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 23 Juni 2012
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 4608

Voorgaande reizen:

14 Juli 2012 - 11 Augustus 2012

Vrijwilligerswerk Thailand

Landen bezocht: